Målarfärg över hela benen är den nya trenden *leker trendskapare*

Hejsan!
Idag har jag varit med Amanda och sen bottenmålade jag min och mammas båt. Det tog ganska lång tid och det var ganska tråkigt/jobbigt/utmattande osv, MEN jag fick betalt så då var det värt det. Jag var inne i stan i fredags och då gick vi in på Hollister och då hittade jag världens bästa skolavslutningsoutfit. Det var ganska dyrt bara men nu har jag tjänat ihop till den ena grejen i alla fall.

När man målar blir man ganska kladdig av all färg. Framförallt när man måste åla sig under båten när det droppar från rollern. När jag var klar med målandet kände jag att jag ville skämma bort mig lite. Jag tog ett bad och hade ansiktsmask, hade i jättemånga hårinpackningsgrejer och sådär. Här har ni lite före och efter bilder.

Före:









Efter:







Hehe, muppad arm.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0