Ehm, har ni pepparmintsessance?

Haha! Så random! Men här kommer anledningen till den otroligt kreativa rubrik. Jag har sovit över hos Emmalisa och idag när vi hade vaknat kände vi att vi behövde göra någonting. I fredags var det enda vi gjorde att spela ett väldigt enformigt hästspel och kolla på Miss Secret Agent. Vi kom på att vi kunde baka, och vad vore då inte bättre än att baka macaroons. Det är ju ganska classic atm liksom. ;) Men det kan ju inte gå perfekt så det börjar med att vi inte hade något mandelmjöl, och eftersom vi bestämde oss för att göra pepparmintsmacaroons behövde vi pepparmintsessance och grön karamellfärg och ingetdera hade vi. Det enda som fanns att göra var att åka till affären och köpa det. Då frågade vi en kille som jobbade där om de hade någon pepparmintsessance, det är ju typ den mest random grejen att köpa så det blev ju lite awkward haha.

De blev otrooooligt bra när vi var klara, inte som förra gången jag och Emmalisa gjorde macaroons riktigt... De blev jättebra och jag har tagit lite bilder men kortläsaren är hemma hos mamma.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova för imorgon är det... DANSUPPVISNING HELA DAGEN! Jippie!! Längtar sjukt mycket, kommer inte kunna sova.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0