Hemma hos Elvira

Hej! Nu är jag hemma hos Elvira och är barnvakt åt hennes lillasyster Ester. Hon är så söt! :D <3 Efter att ha tryckt i oss ett par kakor sitter vi nu och kollar på Pingu och klipper ihop våran jätttebra legofilm. Ester är så otroligt söt med sina pruttljud och roliga miner.

Idag var jag hos tandläkaren innan skolan. Hon sa att jag hade en jättefin tandrad och att mina tänder var väldigt bra skötta! *stolt* Jag fick en väldigt vacker rosa tandborste också. *ännu stoltare* Jag hoppas att jag inte behöver gå tillbaka till tandläkaren på ett tag, det är helst en upplevelse i livet jag skulle kunna hoppa över. Det är ju inte som att ta sprutor, men ändå, ingenting jag tycker är absolut nödvändigt.
Idag i skolan skröt jag så att saliven sprutade över att jag hade min nya kamera. De flesta tyckte väl att det var coolt första gången men när jag berättade det den tredje, fjärde gången tyckte de inte det var lika intressant. ;)
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0