Ny blogg!

Hej! Jag är Sara och det är jag som äger den här bloggen. Jag är 12 år och kommer skriva om min vardag och lägga upp bilder från min nyinköpta Nikon D60. På min fritid dansar jag  tre gånger i veckan på Saltsjöbadsbaletten, jag har dansat i 8 år. Jag dansar jazz/HipHop, balett/tåspets och HipHop.

Hela iPhoto laggar men såhär ser jag ut idag i alla fall. Finare och bättre bilder kommer sen. Nu ska jag och mamma åka till Barnens Hus och köpa lite presenter. Efter det ska jag på dans, idag är det HipHop. Om en vecka är det dansuppvisning. Oj oj oj... Jag kan ju danserna bra men man blir ju alltid nervös! Jag är med i fyra danser.

Nu måste jag gå! Mamma börjar bli irriterad nu. Vi ska bort på middag sen så uppdateringen blir väl låg...

Kram//Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var väl inget fel på den bilden! Du är jätte söt i alla fall! :)

2012-04-15 @ 10:00:12
URL: http://mandaizme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0