Sankta Lucia, haha

Hejsan mina små pussgurkor! Seriöst inlägg, hallå?! Jag hittade min fina Lucia som jag gjorde när jag var jätteliten i lera. Av någon konstig anledning är den guldig...? I alla fall så är den otroligt söt men vääääldigt mobbad, haha!









Hehe, dammigt värre... Men visst var den ganska söt, förutom att den är helt missbildad och har en potatisnäsa  o.s.v, o.s.v. Vad hade man för uppfattning om livet när man målade den guldig, haha! Jag dör så kul!

Nu hoppar vi över till ett annat dödsfall. Idag när jag gick inne på Ica går det två tjejer framför mig i typ 8-årsåldern och pratar med sådär snobbiga röster man bara kan höra i Saltis. De babblar på om olika Juice-väskor. Sen säger den ena tjejen ; -Ja, det finns ju Hollister, Abercrombie och Fish. HAHAHAHA!!! Fish som fisk på engelska! Åh gud vad kul! Inte liksom Abercrombie and Fitch som ett märke utan som att Fish och Abercrombie var två olika märken!! HAHAHA! Jag skrattar ihjäl mig!

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0