Varför ser det ut som om det är den tredje januari?

Min kommentar igår morse.

Hej... Nu är man ju inte så jättelycklig precis. Det är snö ute, det är söndag och, ehm, jag kommer inte på något mer. Men ni förstår vad jag menar. Det ska ju liksom vara sol ute och det ska helst inte vara minusgrader ute. Vi var ju som sagt på middag igår och det var jättekul! Vi lekte "femton", "burken", "röda vita rosen" och spelade spel. Sen klockan 00.00 hade vi en liten trollerishow som jag faktiskt tycker blev ganska lyckad. Vi la upp en sån här plastback från Ikea typ och la en grön filt över och hade den som bord. Jag gjorde lite korttrick som gick ganska bra. Speciellt det sista tricket. DET VAR SKITBRA! Det var så bra att jag nästan vill filma det och lägga upp det här. Men jag fattar ju inte hur man lägger upp filmer så det får nog vänta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0