Svenska+Ledig dag=:(

Hej. Jag sitter och jobbar och det är inte kul. Men mamma sa att vi kunde fixa min cykel sen och då fick jag cykla iväg och köpa en glass! :D <3 Det är ju så otroligt härligt väder nu! Jag typ dör för att det är sommar nu. Jag är så sjukt glad!

Hade ni det bra igår på valborg? Jag hade det skitkul! Vi var hemma hos några kompisar och jag lärde mig lite nya korttrick, hoppade studsmatta, körde femton och gick till majbrasan. Jag träffade jättemånga där, men hälften av de vi var med kom från typ Tyresö eller nåt så de kände inga så vi gick efter typ tio minuter...

I går var jag och mamma på HM. Vi skulle vara där en snabbis, mamma skulle byta ett par byxor men det slutade med att vi kom hem med en full shoppingpåse... ;) Jag köpte bla shortsen och tröjan jag hade på igår.



På bilden ser tröjan väldigt tråkig ut men den har som "paljetter på som man inte ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0