This is halloween




Lyrics | Danny Elfman - This is Halloween lyrics

Har suttit och försökt lära mig den här låten typ hela eftermiddagen! Går ju sådär... Nej men har väl typ lärt mig ganska mycket ändå.



Men det är inte det ända jag har gjort hela eftermiddagen... Jag har även packat till Spanien! Jag ska dit på fredag, och det bästa av allt är att Amanda ska följa med! Vi kommer ha så sjukt kul! Vi har ett hus där och det är så himla mysigt där! <3 Mamma kommer packa ner ett stativ och en fotobok så kommer vi kunna ta massa fina bilder för det är så otroligt fint där! Ååååh! Det är så mysigt med morgonpromenaderna till affären, kvällsglassarna på cafeérna o.s.v, o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0