Värsta dagen någonsin

Hej. Jag är förbannad. Nu ska jag berätta om min skitdag.

Det började med att vi hade sovmorgon till klockan nio idag. Det låter ju bra, MEN! Mitt alarm ringde klockan 07:00 istället för 07:45, men jag lyckades somna om. Sen så blev det ju såklart lite stressigt i slutet av morgonen, eftersom jag är otroligt långsam på morgonen. Så fem minuter efter att jag skulle ha gått egentligen, ska jag låsa upp min cykel och då får jag inte ut cykelnyckeln ur låset, så jag får ta loss nyckeln från nyckelknippan och cykla så snabbt jag kan. Under cykelturen ramlar min väska av från packethållaren cirka 2-3 ggr. När jag kommer fram till idrotten så röstar vi om vad vi ska göra. Brännboll eller rugby. Såklart röstade min kära klass på rugby, typ den värsta grejen man kan göra på en idrottslektion. Inte ens om man ansträngt sig hade man kunnat göra den idrottslektionen liiiiite tråkigare.

Inte nog med det. När vi kommer tillbaka till skolan så började jag, Mollie och Ester göra spanska. Vi pratar med våran lärare och han säger att vi ska göra massa jättejobbiga grejer som kommer ta superlång tid så vi kommer behöva redovisa nästa vecka istället för imorgon. Lite senare märker jag att min dataladdare inte funkar-tror jag. Egentligen är det något skumt med min dator. Helvetes jävla skit.

Sen är skoldagen slut och skitskönt tycker jag, tills jag kommer fram till min cyckel och cyckelnyckeln inte ligger i min väska och cyckeln är låst. Då får jag gå med min tunga väska som dödade min axel och min gympapåse, som för tillfället var en ica-kasse.. Såklart går den sönder och jag får halvt om krampa och halvt om gå.

När jag kommer hem har pumptvålen jag tog med mig till idrotten (haha, mobboffer), det finns ingen tvål där och det var lite stressigt imorse så fick ta den första tvålen jag kom åt, har pumpats ut över mina kläder i gympapåsen. -.-

Vilken jävla skitdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0